Gyakran ismételt kérdések

Kérlek olvasd el figyelmesen, sok kérdésedre választ találsz itt, sok időt takarítasz meg ezzel magadnak is! Próbáltunk mindenre kiterjedően összeállítani. Természetesen, ha valamit nem találsz meg, még mindig megkérdezheted a Kapcsolat menüpontban.

Legfontosabbak

3 féle garanciánk

Szülinapos garancia

A délelőtt 10 óráig leadott rendelésedet két munkanapon belül kézhez kapod, ha mégsem, akkor ingyen volt!

Például hétfőn 10-ig megérkezik a rendelésed, akkor legkésőbb szerdán kiszállítja a GLS a csomagot.
Extra ajándékot is küldünk; Ha szülinapra, névnapra rendelsz a rendelés megjegyzésébe írd be:
“Szülinapra/Névnapra”

Fontos! Mi azon vagyunk, hogy egy napon belül ott legyen a csomagod, szinte mindig sikerül is :)

100%-os elégedettségi garancia

Ha nem tetszik valamelyik termék, nem kérünk semmilyen magyarázkodást, egyszerűen küldd vissza nekünk, 30 munkanapon belül cseréljük, vagy visszavesszük a teljes vételáron.
Nincs benne semmi rizikód, mi garantáljuk!
Köszönjük, hogy adtál nekünk egy esélyt és barátokként válhatunk el. Természetesen ha van valamilyen konkrét oka annak, hogy nem tetszik és megosztod velünk, azt megköszönjük, hiszen ezek által tudunk a jó irányba fejlődni.

A visszaküldés költségét minden esetben te fizeted. Az eredeti szállítási költséget viszont visszautaljuk, ha a teljes csomagot visszaküldöd.

Élethossz garancia

Csakis jó minőségű, tesztelt pólókat használunk (eddig 8 éves a legrégebbi pólónk, még bírja).
Az élethossz garancia azt jelenti, hogy amíg a póló nem rongyolódik le, addig a minta is bírni fogja töredezettség, fakulás nélkül. Ha mégsem bírja, keress bátran minket és cseréljük a pólódat. Természetesen ha valamilyen anyaghibát észlelsz, csak szólj és mi röpülünk hozzád a cseretermékkel. “Ez aztán a kiszolgálás!”

-Rossz méretet választottam, lehet cserélni?

Természetesen lehet, ha még nem használtad, a pólót kell visszapostáznod és az újraküldés költségét elutalnod. Ha személyes cserét választasz, akkor pedig csak leadjuk a cserepólót te pedig felveszed. Mindenképp írj nekünk a részletekért: info@spencerpolo.hu

-Különleges kérésem van, pl azt írjátok a számlára, hogy férfi póló, ne azt, hogy Puffin póló…

A helyzet az, hogy nagyon gyorsan küldjük a csomagokat, ennek érdekében szinte minden automata. Igyekszünk megnézni a megjegyzéseket, de van, hogy nem tudunk külön reagálni rá. Amit tudunk megteszünk.

-Tudni fogom, hogy megkaptátok a pénzemet, illetve, hogy mi a helyzet a rendelésemmel?

Értesítünk, amint megkaptuk a rendelésedet, utána amikor a futárnak átadtuk a rendelésedet.

Ezután a GLS fog értesíteni, hogy átveszi tőlünk a csomagodat. Itt tudsz címet változtatni, ha meggondoltad magad (A GLS által kiküldött levélben lesz egy link.)
Még egy levelet kapsz, aznap, amikor kézbesíti a csomagot, általában korán reggel.

-Tudtok-e ÁFÁ-s számlát adni?

A kiírt ár az amit ténylegesen fizetned kell a pólókért.
Ez bruttó ár, és minden esetben ÁFÁ-s számlát állítunk ki, automatikusan, nem kell külön kérned. A megrendelés végén ki tudsz tölteni külön cégnevet, ha arra kéred a számlát.

Szállítás

-Milyen csomagküldő szolgálattal érkezik meg a pólóm?

GLS, kérheted GLS pontra is. Bővebben itt: Szállításról

-Mennyi idő, amíg kiszállítják a csomagot?

Itt tudod pontosan megnézni: Szállításról

-Mi történik, ha pont nem vagyok otthon, amikor a futár jön?

Van amelyik futár felhív telefonon, és akkor lebeszélitek, hogy mi legyen.
Ha nem hív, akkor másnap újra hozza, de előtte kapsz egy újabb levelet, amiben módosíthatod a szállítási címet.
Ha úgy látod, hogy nem fogtok tudni találkozni, akkor módosítsd egy GLS csomagpontra, ott általában 0-24-ben át lehet venni.

-Van-e az árunak szállítási költsége?

Van, ez a póló árán felül van, a kasszánál látni fogod a konkrét összeget. A szállítási költségeket itt találod meg: szállításról.

15.000 forint értékű megrendelés felett ingyen kiszállítjuk a megrendelésedet!

-Nem vettem át a pólót időben és a visszaküldték nektek

Másodszori feladást csak úgy tudunk vállalni, ha a futárköltséget elutalod nekünk.
Írj ide: info@spencerpolo.hu – de még jobb, ha a megrendelésed visszaigazolására válaszolsz, akkor egyből látjuk miről van szó.

-Át lehet-e venni személyesen a csomagot, postaköltség nélkül?

 

Nem.

-Nem kaptam meg a megrendelt csomagom, mit tegyek?

Először keress rá a GLS által küldött csomagszámra, hogy lásd hol tart.
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Ha így sincs meg, szólj nekünk és kiderítjük mi történt.

-Az egész ország területére szállítotok pólót?

Igen, de csak Magyarországon belül.
Külföldre egyelőre csak e-mailben tudsz rendelni, 3.500-6.500 Ft között szállítja a csomagokat a GLS.
Írj bátran Kirby-nek: info@spencerpolo.hu

Termékinformáció

-Milyen alapanyagokat használtok?

A pólókat a régóta bevált B&C és Sol’s cégektől vesszük. Ezek a pólók minőségben igen jók, 100% pamutból készülnek.
A súlyuk 185-205 gr/m2, ez azt jelenti, hogy ez egy vastagabb típusú póló, ami hozzájárul tartósságához. A pólók deréknál, ujjaknál, vállnál, nyaknál megerősített dupla-varrással kerülnek forgalomba. A méreteket az egyes termékek adatlapján találod.

-Hogyan kezeljem a vásárolt termékeket?

-Mosás: gépben, kifordítva, maximum 40°C-on. Fehérítőszereket, hypot semmiképp se használj a tisztításhoz! Dörzsölni, csavarni nem szabad.
-Vasalás: kizárólag kifordítva, különben a szitanyomott felület a vasaló felületére ragad, de a legbiztosabb, ha nem vasalod a minta helyét, csak körülötte.

-Csináltok egyedi pólókat is?

Nem, csak szériában gyártunk pólókat. Így nem tudunk egyedi kéréseket teljesíteni, a raktárkészlet előnye viszont a gyorsaság, akár másnap nálad van a póló!

-Ki lehet-e mosni belőle a hagymás babot?

Ki. Csak a megfelelő mosást kell alkalmazni, javasoljuk az Ördög jobb és bal keze 2 megtekintését a módszert illetően. Vagy a Banános Joe-t :)

– De ki az a korporésön?!

Ezek jelen esetben mi vagyunk, a cég adatokat a szolgáltatási feltételeknél találod meg.