Gyakran ismételt kérdések

Kérlek olvasd el figyelmesen, sok kérdésedre választ találsz itt, sok időt takarítasz meg ezzel magadnak is! Próbáltunk mindenre kiterjedően összeállítani. Természetesen, ha valamit nem találsz meg, még mindig megkérdezheted a Kapcsolat menüpontban.

Legfontosabbak

3 féle garanciánk

Szülinapos garancia

A délelőtt 10 óráig leadott rendelésedet két munkanapon belül kézhez kapod, ha mégsem, akkor ingyen volt!

(Postai megrendelésekre utánvétnél. Előre utalásnál az utalás beérkezése számít.)
Például hétfőn 10-ig megérkezik az utalásod, vagy az utánvétes rendelésed, akkor legkésőbb szerdán kiszállítja a posta a csomagot.
Extra ajándékot is küldünk; Ha szülinapra, névnapra rendelsz a rendelés megjegyzésébe írd be:
“Szülinapra/Névnapra”

Fontos! Mi azon vagyunk, hogy egy napon belül ott legyen a csomagod, szinte mindig sikerül is :)

100%-os elégedettségi garancia

Ha nem tetszik valamelyik termék, nem kérünk semmilyen magyarázkodást, egyszerűen küldd vissza nekünk, 14 munkanapon belül cseréljük, vagy visszavesszük a teljes vételáron.
Nincs benne semmi rizikód, mi garantáljuk!
Köszönjük, hogy adtál nekünk egy esélyt és barátokként válhatunk el. Természetesen ha van valamilyen konkrét oka annak, hogy nem tetszik és megosztod velünk, azt megköszönjük, hiszen ezek által tudunk a jó irányba fejlődni.

Élethossz garancia

Csakis jó minőségű, tesztelt pólókat használunk (eddig 8 éves a legrégebbi pólónk, még bírja).
Az élethossz garancia azt jelenti, hogy amíg a póló nem rongyolódik le, addig a minta is bírni fogja töredezettség, fakulás nélkül. Ha mégsem bírja, keress bátran minket és cseréljük a pólódat. Természetesen ha valamilyen anyaghibát észlelsz, csak szólj és mi röpülünk hozzád a cseretermékkel. “Ez aztán a kiszolgálás!”

-Rossz méretet választottam, lehet cserélni?

Természetesen lehet, ha még nem használtad, a pólót kell visszapostáznod és az újraküldés költségét elutalnod. Ha személyes cserét választasz, akkor pedig csak leadjuk a cserepólót te pedig felveszed. Mindenképp írj nekünk a részletekért: info@spencerpolo.hu

-Tudni fogom, hogy megkaptátok a pénzemet, illetve, hogy mi a helyzet a rendelésemmel?

Értesítünk, amint megkaptuk a rendelésedet, utána amikor a befizetésed megjött (ha előre utaltál), illetve amikor a futárnak átadtuk a rendelésedet.

Ezután a Posta/GLS fog értesíteni, amikor kézbesíti a csomagot, általában korán reggel egy SMS-ben, emailben.

-Tudtok-e ÁFÁ-s számlát adni?

A kiírt ár az amit ténylegesen fizetned kell a pólókért.
Ez bruttó ár, és minden esetben ÁFÁ-s számlát állítunk ki, automatikusan, nem kell külön kérned. A megrendelés végén ki tudsz tölteni külön cégnevet, ha arra kéred a számlát.

Szállítás

-Milyen csomagküldő szolgálattal érkezik meg a pólóm?

Magyar Posta, GLS. Bővebben: Szállításról

-Mennyi idő, amíg kiszállítják a csomagot?

Itt tudod pontosan megnézni: Szállításról

-Mi történik, ha pont nem vagyok otthon, amikor a postás jön?

Mivel a csomagok ajánlva mennek, ezért a postás visszaviszi a postára, és hagy egy értesítőt, ezután még 10 napig ott tartják, csak utána küldik vissza nekünk. Ezért ha már 4-5 napja írtunk, hogy postáztuk, de nem kaptál értesítőt, akkor érdemes bemenni a postára és utánaérdeklődni a pólónak, mielőtt még visszaküldik “nem kereste” megjegyzéssel (ehhez írj nekünk csomagazonosító számért, amivel utána tudsz kérdezni).

-Van-e az árunak postaköltsége?

Ha nem a személyes átvételt választod, igen. Ez a póló árán felül van, a kasszánál látni fogod a konkrét összeget. A szállítási költségeket itt találod meg: szállításról.

15.000 forint értékű megrendelés felett ingyen kiszállítjuk a megrendelésedet!

-Nem vettem át a pólót időben és a visszaküldték nektek

Ha 10 napig nem vetted át a postán sem, akkor a Posta visszaküldi nekünk a csomagot. Másodszori feladást csak úgy tudunk vállalni, ha a postaköltséget újra elutalod nekünk.

-Át lehet-e venni személyesen a csomagot, postaköltség nélkül?

Igen, személyes átvétel esetén nincsen postaköltség.

Átvevőhely: 2094 Nagykovácsi, Kossuth Lajos u. 40. Tandem könyv és kávé

Nyitva tartás: Hétfőtől-Szombatig: 9-18.

Ilyenkor ugyanúgy meg kell rendelned a termékeket, csak szállításnak a Személyes átvételt kell választanod.

-Nem kaptam meg a megrendelt csomagom, mit tegyek?

Először jelezd nekünk, küldünk egy azonosítószámot, amivel utána tudsz kérdezni a postán, hogy hol tart. Általában ilyenkor elkeveredik a postai értesítő, de a csomag a postán van, azzal a számmal amit küldünk át tudod venni 10 napig.

-Az egész ország területére szállítotok pólót?

Igen, de csak Magyarországon belül.

Termékinformáció

-Milyen alapanyagokat használtok?

A pólókat a régóta bevált Gildan, Fruit of the Loom, illetve B&C cégektől vesszük. Ezek a pólók minőségben igen jók, 100% pamutból készülnek.
A súlyuk 185-205 gr/m2, ez azt jelenti, hogy ez egy vastagabb típusú póló, ami hozzájárul tartósságához. A pólók deréknál, ujjaknál, vállnál, nyaknál megerősített dupla-varrással kerülnek forgalomba. A méreteket az egyes termékek adatlapján találod.

-Csak egy színben kapható ez és ez a termék?

Azok a termékek, amiknél nincs külön feltüntetve több szín, csak a képen is látható színben kaphatók.

-Hogyan kezeljem a vásárolt termékeket?

-Mosás: gépben, kifordított állapotban, maximum 40°C-on. Fehérítőszereket, hypot semmiképp se használj a tisztításhoz! Dörzsölni, csavarni nem szabad.
-Vasalás: kizárólag kifordítva, különben a szitanyomott felület a vasaló felületére ragad, de a legbiztosabb, ha nem vasalod a minta helyét, csak körülötte.

-Csináltok egyedi pólókat is?

Nem, csak szériában gyártunk pólókat. Így nem tudunk egyedi kéréseket teljesíteni, a raktárkészlet előnye viszont a gyorsaság, akár másnap nálad van a póló!

-Ki lehet-e mosni belőle a hagymás babot?

Ki. Csak a megfelelő mosást kell alkalmazni, javasoljuk az Ördög jobb és bal keze 2 megtekintését a módszert illetően.

– De ki az a korporésön?!

Ezek jelen esetben mi vagyunk, a cég adatokat a szolgáltatási feltételeknél találod meg.